پنج عامل مهم در موفقیت طراحی اپلیکیشن

پنج عامل مهم در موفقیت طراحی اپلیکیشن

پنج عامل مهم در موفقیت طراحی اپلیکیشن


پنج عامل مهم در موفقیت طراحی اپلیکیشن : امروزه با پیشرفت روزانه تکنولوژی تلفن های همراه به یکی از اجزاء جدا نشدنی زندگی افراد جامعه تبدیل شده است . با گسترش بازار ها و فروشگاه های آنلاین امکان دانلود سریع اپلیکیشن های مورد علاقه مان به آسانی فراهم شده است . از آن جایی که بسیاری از شرکت ها به دنبال برند سازی می باشند لذا طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بهترین و موثر ترین راه حل ها برای آن ها می باشد . در ادامه این مقاله نکاتی را برای شما در نظر گرفته ایم که بهتر است برای رسیدن به موفقیت ، آن ها را در طراحی اپلیکیشن تان رعایت فرمایید .


سادگی کار :


با اهمیت ترین عنصر در یک پروسه ی طراحی اپلیکیشن همیشه سادگی نرم افزار می باشد . در واقع محیط نرم افزار شما می بایست به گونه ای نباشد که موجب سر درگمی و انحراف بازدیدکنندگان گردد . قرار دادن حجم بالایی از اطلاعات در اپلیکیشن (به خصوص در صفحه ی اول برنامه ) موجب گمراهی کاربران خواهد شد لذا تا جایی که امکان دارد اپلیکیشن خود را ساده نگه دارید .


تطبیق نرم افزار و موضوع فعالیت شرکت :


یکی از تاثیر گذار ترین کاراکتر ها که موجب ارائه ی یک تجربه کاربری فراموش نشدنی به کاربران شما می شود تطبیق طراحی اپلیکیشن شما با موضوع شرکت و طراحی سایت تان می باشد . در واقع اپلیکیشن شما می بایست به گونه ای باشد که مشتریان تان را مورد هدف قرار دهد و آن ها را مجاب به استفاده از اپلیکیشن نماید . علاوه بر موارد ذکر شده یک اپلیکیشن اطلاعاتی مفید و صحیح را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که این نکته به عنوان یکی از کلید های موفقیت فعالیت های شما محسوب می شود .


بهینه سازی نرم افزار :


بهینه‌سازی نرم افزار های موبایل برای توسعه‌ دهندگان وب سایت امری دشوار  به نظر می ‌رسد . چرا که اقدامات متعدد و مختلفی می بایست اتفاق بیافتد تا یک نرم افزار را به نرم افزاری ساده و کاربر‌پسند تبدیل نماییم . در این مسیر بهینه‌سازی طراحی اپلیکیشن ، یک عنصر مهم برای ایجاد یک شاهکار نرم افزاری می باشد . اپلیکیشن شما باید به شکلی طراحی گردد که بتواند به آسانی و در کوتاه ترین زمان ، اطلاعات مورد نیاز را به مخاطب انتقال دهد .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت