هر آنچه در طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید

هر آنچه در طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید

هر آنچه در طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید


هر آنچه در طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید : همان گونه که در مقالات گذشته نیز گفته شد امروزه با گسترش اینترنت کاربرانی که از دستگاه های هوشمند استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش می باشد . افزایش کاربران تلفن  های هوشمند و تبلت ها موجب افزایش اهمیت اقدام یه طراحی اپلیکیشن برای هر کسب وکاری می باشد . در مقاله امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار های به خصوصی آشنا کنیم . با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به آسانی طراحی اپلیکیشن اندورید خود را انجام دهید لذا با ما همراه باشید .


معرفی نرم افزار طراحی اپلیکیشن Android Studio :


این نرم افزار یکی از به روز ترین نرم افزار ها در حوزه طراحی اپلیکیشن اندوروید به حساب می آید . نرم افزار Android Studio از سوی شرکت بزرگ گوگل به صورت کاملا رایگان ارائه شده است . از جمله مزیت های این نرم افزار محیط کاربری ساده آن می باشد . لازم به ذکر است بدانید در این نرم افزار زبان برنامه نویسی به صورت پیش فرض جاوا می باشد .


معرفی نرم افزار طراحی اپلیکیشن Eclipse :


پیشنهاد دوم ما در نرم افزار های طراحی اپلیکیشن ، Eclipse می باشد . همانند نرم افزار Android Studio ، این نرم افزار نیز برای زبان برنامه نویسی از جاوا استفاده می نماید . اما امکان نصب پلاگین های مختلف و برنامه نویسی به زبان های گوناگون نیز در این نرم افزار وجود دارد . اگر می خواهید برای سیستم عامل اندورود اپلیکیشن بسازید از پلاگین ADT استفاده کنید . توجه داشته باشید که پس از دانلود و نصب ADT  آدرس دقیق آن را داخل نرم افزار وارد نمایید حال می توانید ابزار مورد نیاز خود را از فهرست ADT دانلود و از آن استفاده کنید . نرم افزار طراحی اپلیکیشن Eclipse از سوی کمپانی های بزرگی هم چون IBM پشتیبانی می شود و از جمله مهم  ترین مزیت های آن می توان به ویژگی محیط برنامه نویسی IDE اشاره نمود . توسعه دهندگان Eclipse جهت افزایش حس مشارکت توسعه دهندگان دیگر، نسخه ابتدایی این نرم افزار را بسیار ساده عرضه می کنند؛ تا آنجا که حتی برنامه نویسی تحت وب و روند برنامه نویسی ویژوال مانند طراحی فرم را پشتیبانی نمی کند.