نکات مهم ایندکس شدن در طراحی سایت

نکات مهم ایندکس شدن در طراحی سایت

نکات مهم ایندکس شدن در طراحی سایت


نکات مهم ایندکس شدن در طراحی سایت
ایندکس شدن پس از طراحی سایت ایندکس شدن به معنی ثبت صفحات و خوانده شدن توسط گوگل است راه های زیادی وجود دارد که می توانید متوجه شوید طراحی سایت شما در گوگل ثبت شده است یا خیر برای مثال می توانید سایت خود را در قالبی خاص در گوگل جستجو کنید اگر در صفحات گوگل و یا سایر موتور های جستجوگر ظاهر شدید این به معنی موفقیت ایندکس شما ست. تاکتیک های بازاریابی طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

عدم ثبت صفحات پس از طراحی سایت

پس از طراحی سایت ممکن است به دلایلی خاص یا تحت تاثیرعوامل مختلف صفحات شما در موتور های جستجوگر ثبت نگردد اگر با چنین مشکلی روبه رو هستید باید به دنبال دلیل عدم ثبت صفحات بگردید و آن را برطرف کنید در ادامه به بیان عواملی که ممکن است باعث بروز چنین مشکلاتی شود، می پردازیم وآنها را برای شما باز گو خواهیم کرد. ربوت تکست : فایل روبوت تکست می تواند یکی از عواملی باشد که مانع ثبت صفحات در گوگل شود پس طراحی سایت تهران خود را بررسی کنید ببینید دارای چنین فایلی هستید یا خیر برای این کار لازم است یک جستجوی ساده انجام دهید و پس ازآدرس سایت یک کلمه روبوت تکست قرار دهید به این ترتیب می توانید لیست نمایه های ممنوع شده را ببینید یکی دیگر از ابزارهایی که برای بررسی ربوت ها می توانید استفاده کنید گوگل وبمستر تولز است که با کمک ان می توانید فایل ها را در طراحی وب سایت ببینید و بررسی کنید و اگر لازم بود آنها را حذف کنید یا تغییر دهید.

آیا متا تگ ها اثری در ایندکس نشدن سایت ها دارند ؟
بله گاهی متا تگ ها باعث می شوند که موتور های جستجوگر نتوانند صفحات سایت را بخوانند این ربات ها در بخش هدر قرار می گیرند و می توانند نوع لینک های صفحه ( فالو و نوفالو ) را مشخص کنند.
نداشتن نقشه ی سایت چه اثری بر ایندکس شدن دارد ؟
هنگامی که یک صفحه به طراحی سایت شما اضافه می شود یک یو ار ال جدید ایجاد می کنید که باید در تقشه سایت شما حفظ شود پس اگر با مشکل ایندکس نشدن مواجه هستید ممکن است به دلیل نداشتن نقشه در طراحی سایت باشد به این منظور اطمینان حاصل کنید که نقشه سایت شما با ابزار بینگ وب مستر تولز هماهنگ شده باشد.
آیا گوگل به طور کامل با جاوا اسکریپت برای طراحی سایت هماهنگ شده است ؟
گوگل در سال 2011 رسما اعلام کرد که می تواند جاوا اسکریپت را ایندکس کند اما به نظر می آید که گوگل به طور کامل با این برنامه طراحی سایت هماهنگ نشده است و گاهی مشکلاتی برای سایت ها در ایندکس شدن به وجود می اید برای این که مطمئن شوید صفحات سایت شما خوانده می شود از ابزاری که در این زمینه وجدو دارد بهره ببرید .

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش