موارد استفاده از متاتگ و اهمیت آن در طراحی سایت

موارد استفاده از متاتگ و اهمیت آن در طراحی سایت

موارد استفاده از متاتگ و اهمیت آن در طراحی سایت


موارد استفاده از متاتگ و اهمیت آن در طراحی سایت
متا تگ کلمات کلیدی، نوعی خاص از تگ های متا در طراحی سایت است که در کد های اچ تی ام ال صفحه ظاهر می شود وموضوع کلمه را به موتورهای جستجوگر نشان می دهد تفاوت کلمات کلیدی متا با سایرکلمات کلیدی در این است که متاها را در صفحه اصلی طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن نمی توان دید بلکه آنها در پشت صفحه ی وب، یعنی در سورس کد صفحه قرار گرفته اند.

ضرورت استفاده از متا تگ ها در طراحی سایت

بهینه سازی استفاده از متا تگ ها در افزایش رتبه در موتور های جستجو گر موثر است به همین جهت یکی از اصول مهم سئو و طراحی سایت محسوب می شود این بهینه سازی به این معنی ست که هر کلمه باید محتوای دقیق صفحه شما را نمایش بدهد و عدم بهینه سازی صحیح، تاثیر منفی بر روی ترافیک سایت خواهد داشت بررسی رفتار کاربران در طراحی سایت نشان می دهد که آنها هیچ علاقه ای کلمات غیر مرتبط ندارند قطعا برای کسی که به دنبال مطالب علمی می گردد کلماتی از قبیل کارد آشپزخانه جذاب نخواد بود اما کسی که به دنبال ظروف و وسایل آشپزخانه است مسلما این کلمات را جستجوی می کند.

متا تگ ها و سئوی طراحی سایت

امروزه به طور قطع نمی توان گفت که متا تگ ها نقش کلیدی را در سئوی سایت بازی می کنند چرا که موتورهای جستجو گر متوجه شده اند که سایت ها از طریق سئو کلاه سیاه و اندکی بازی با کلمات، سعی می کنند تا رتبه خود را افزایش دهند پیشنهاد ما این است که توجه خود را به تگ توضیحات و تگ عنوان معطوف کنید چرا که برداشتن هر قدم هر قدر هم کوچک در جهت سئو طراحی سایت می تواند باعث جلب نظر کاربرو افزایش ورودی سایت و به همان نسبت افزایش رتبه طراحی سایت شما شود. آشنایی با توسعه دهنده های طراحی سایت در افزایش ورودی به طراحی سایت شما را کمک می کند.

چرا بهتر است از کلمات کلیدی متا استفاده کنیم

استفاده از کلمات کلیدی از زمانی که به عنوان یکی از تکنیک های کلاه سیاه مورد استفاه قرار گرفت تا حد زیادی توجه گوگل به این کلمات را کم کرد به این جهت که افراد طراحی سایت را بر مبنای کلمات کلیدی کم اهمیت قرار می دادند و بسیاری از صفحات با کیفیت پایین و محتوای بدون ارزش در سرچ ها پدیدار می شد با این حال هنوز هم استفاده از کلمات کلیدی به طور کامل از الگوریتم گوگل حذف نشده است.
لازم به ذکر است که الگوریتم های رتبه دهی موتورهای جستجوگر معمولا معرفی نمی شوند تا کسی قادر به تقلب و افزایش رتبه ی طراحی وب سایت خود به صورت غیر منطقی نباشد به همین دلیل منبعی موثق در مورد متا تگ ها نیز منتشر نمی شود نیازی به ذکر این مطلب نیست که شما تنها با کسب تجربه و ازمون خطا می توانید کلمات کلیدی طراحی سایت خود را بیاید و در افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر از آنها بهره ببرید. طراحی سایت تهران و سئو حرفه ای که از کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.