متد های طراحی سایت

متد های طراحی سایت

متد های طراحی سایت


متد های طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت عنوان برترین متد بازاریابی در سال 2016 به طراحی سایت تعلق گرفت، به همین دلیل متد های های پیشرفته و متنوعی برای طراحی سایت به وجود آمده است. امروزه با پیشرفت و افزایش استفاده ی کاربران از گوشی های هوشمند و متنوع مثل تبلت و موبایل های هوشمند اصول و کار کرد طراحی سایت های نیز تغییرات چشمگیری کرده است.
طراحی سایت ها در صورتی که اصول ها در آن ها رعایت شده باشد کاربران وبازاریابان بسیار زیادی را به خود جذب خواهند کرد همچنین جذابیت بالای وب سایت ها یکی زا مهم ترین عوامل جذب کاربر می باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا

قابلیتی که در آن وب سایت در انواع پلت فرم ها به نمایش در بیاید را طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو می گویند. طبق آمار تقریبا نیمی از کاربرن توسط موبایل و تبلت خود وب سایت ها را جستجو می کنند. این نوع از طراحی سایت چند سالی است که بسیار متداول شده است و جایگزین طراحی سایت استاتیک شده است. علاوه بر این طراحی سایت ریسپانسیو از دید موتورهای جستجوگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زیرا باعث سهولت در استفاده برای کاربران می شود.

طراحی سایت تفسیری

در طراحی سایت تفسیری با استفاده از تصاویر و ایده های ناب و خلاقیت های گرافیکی می توان یک روند کاری کامل را به صورت داستان های مصور شرح داد.
طراحی سایت های تفسیری به دلیل اینکه دارای پیچیدگی های خاصی می باشند در حوزه ی طراحی سایت های حرفه ای و تخصصی قرار گرفته اند و برای این نوع طراحی سایت ها باید قالب های اختصاصی طراحی شود.

طراحی سایت تخت یا فلت

طراحی سایت تخت یا همان فلت که امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت دو بعدی انجام می شود و در طراحی آن از رنگ های جذاب و زیبا استفاده می شود.
به دلیل اینکه در این نوع از طراحی سایت ها از ترکیب رنگ های بسیار زیادی استفاده می شود مورد توجه شرکت های طراحی سایت و طراحان وب سایت مطرح در دنیا قرار گرفته است. امروزه در طراحی سایت بیشتر وب سایت ها از این متد استفاده می شود حتی به کمک این متد می توان قالب های اختصاصی را طراحی کرد.

طراحی سایت تک صفحه ای

در طراحی سایت تک صفحه ای، طراحی فقط در یک صفحه انجام می شود و تمامی اطلاعات وب سایت در همان تک صفحه قرار داده می شود و کاربران را در همان صفحه متمرکز می شوند که این کار باعث افزایش رتبه سایت می شود.