طراحی وب سایت ها از جنبه کاربرد

طراحی وب سایت ها از جنبه کاربرد

طراحی وب سایت ها از جنبه کاربرد


طراحی وب سایت ها از جنبه کاربرد  : همانطور که در مقاله ی " دسته بندی طراحی وب سایت ها " مشاهده نمودید به طور مختصر با وب سایت های استاتیک و داینامیک آشنا شدیم . در این مقاله قصد داریم به بررسی طراحی وب سایت ها از جنبه کاربرد بپردازیم لذا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .


طراحی وب سایت شخصی :


طراحی سایت های شخصی در واقع همان مدل پیشرفته وبلاگ می باشد که برای بیان نظرات و دیدگاه ها و بازخورد آن از سوی کاربران درتمام زمینه های علمی و اجتماعی و ... طراحی می شوند .


طراحی وب سایت تجاری :


کلیه وب سایت هایی که در زمینه های شرکتی ، خدماتی ، صنعتی و فروشگاهی مشغول به فعالیت می باشد در این دسته جای می گیرند . در این روش طراحی وب سایت قابلیت معرفی و ارائه محصولات و خدمات و نیز فروش محصولات وجود دارد .


طراحی وب سایت گفتگو محور :


عناوین دیگر این طراحی سایت ها تالار، انجمن و یا فروم می باشد که محلی برای تبادل نظر و بحث در زمینه های تخصصی ، عمومی و زمینه های مختلف همچون دانشگاهی ، مالی ، فرهنگی ، مذهبی و... در سطح محلی ، استانی ، ملی و نیز بین المللی می باشد . افراد در این انجمن ها با به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها ، نقد و تائید دیگر دیدگاه ها به برقراری ارتباط با افراد متخصص در آن حوزه اقدام می نمایند .

 

طراحی سایت اطلاع رسانی و خبری :


در واقع منظور از طراحی سایت خبری یا اطلاع رسانی یک بسته چند رسانه ای است . به بیان دیگر این نوع طراحی وب سایت ها مجموعه ای از عناصر نوشتاری ، تصویری و ویدئویی می باشند که با توجه به ماهیت خبری آن ها در حوزه های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند .


طراحی وب سایت اجتماعی:


اساسا طراحی وب سایت های اجتماعی منحصر به شبکه های عمومی نمی باشد و در اصل به شبکه های تخصصی توسعه یافته گفته می شود .


طراحی پورتال های اینترنتی:


این نوع سیستم ها توسط شرکت های بزرگ و برای یکپارچه سازی سیستم های اتوماسیون اداری پیاده سازی می شوند . به طور مثال می توان به سامانه یک بانک اشاره داشت .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت