طراحی سایت و کاربرد کارت ها

طراحی سایت و کاربرد کارت ها

طراحی سایت و کاربرد کارت ها


طراحی سایت و کاربرد کارت ها : اگر به درستی از کارت ها در فضای طراحی وب سایت استفاده شده باشد زیبایی و جلوه خاصی به صفحات طراحی سایت داده خواهد شد . زمانی که در سال 2014 میلادی برای نخستین بار تلفن های همراه بیشتر از رایانه ها برای گشت و گذار در فضای مجازی مورد استفاده قرار گرفتند ، طراحی وب سایت برای دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچک تر مورد توجه بیشتری قرار گرفت . یکی دیگر از روش های طراحی سایت که با استقبال کاربران رو به رو شد طراحی سایت به صورت کارت می باشد . بر همین اساس مقاله امروز را به بررسی این نوع از طراحی وب سایت اختصاص داده ایم لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .
استفاده از الگو های کارتی مزیت های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت . یکی از این مزیت ها این است که قادر خواهید بود به آسانی کارت ها را برای هر یک صفحات نمایش ( آن هم با سایز های گوناگون ) طراحی نمایید . این امر به خصوص در تلفن های همراه به چشم می خورد .


شیوه طراحی کارت در طراحی سایت :


در واقع کارت ها به طور اصولی از یک جایگاه کوچک بهره مند می باشند که در آن جایگاه تمامی اطلاعات به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای آن کارت موجود می باشد . این اطلاعات عبارت اند از عناوین توضیحی کوتاه و مختصر ، تصاویر ، لینک ها و مواردی از این قبیل .
پر نمودن فضای یک صفحه توسط چنین جایگاهی که به طور کامل قابل دسترس و مرتب می باشد برای کاربران طراحی سایت بسیار لذت بخش و دلنشین خواهد بود . کاربران به سرعت می توانند کارت ها را مرور نموده و بدون جستجو مطلب مورد نظر خود را مشاهده نمایند . در وب سایت های گوناگونی می توانید کارت منحصر به فرد خودتان را بسازید . به طور معمول در فضای اینترت وب سایت هایی وجود دارند که در آن ها می توانید کارت تان را ساخته و در بخش مورد نظرتان قرار دهید و عکس ها و متون مورد علاقه تان را به آن بیافزایید و نهایتا آن را در دسترس عموم کاربران و علاقه مندان قرار دهید .