طراحی سایت ورزش سه

طراحی سایت ورزش سه

طراحی سایت ورزش سه


طراحی سایت ورزش سه
امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت و تکنولوژی علاوه بر این که روزنامه ها و مجلات پر فروش و پر کاربرد هستند، طراحی سایت های خبری نیز اهمیت زیادی در انتقال اخبار و نکات مهم روز به افراد دارند اگر اندکی به ورزش علاقه مند باشید احتمالا با سایت ورزش سه آشنایی دارید و به جای پیگیری اخبار در سایت های مختلف مستقیم به سراغ آن می روید ورزش سه یکی از طراحی سایت های پرطرفدار و پر بازدید در ایران محسوب می شود و رتبه الکسای خوبی به خود اختصاص داده است.

ویژگی های طراحی سایت ورزش سه

طراحی سایت ورزش سه قطعا یک الگوی مناسب برای طراحی وب سایت خبری محسوب می شود این سایت دارای رتبه ی خوب الکساست که نشان دهنده ی بازدید میلیونی صفحات آن است داشتن ویژگی هایی همچون سادگی و دسترس پذیری، دسته بندی هوشمند، نمایش محتوا و رعایت اصول فنی سبب محبوبیت و بازدید بالای این طراحی سایت تهران در ساله های اخیر شده است. استفاده از گرادیان در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

محتوای سایت ورزش سه چگونه سبب جلب مخاطب می شود ؟
ورزش سه اخبار مهم جهان و لیگ های معتبر اروپایی را با فاصله زمانی کوتاه پوشش می دهد به همین دلیل است که اگر در فاصله های زمانی کوتاه به طراحی سایت مراجعه کنید عناوین جدیدی مشاهده خواهید کرد این یک ویژگی بی نظیر برای طراحی سایت است زیرا در ورزش سه ظرف چند دقیقه ممکن است عناوین جدیدی به طراحی سایت اضافه شود در صورتی که سایت های خبری به طور معمول چند ساعتی عناوین خود را حفظ می کنند.
دسته بندی های هوشمند چگونه به طراحی سایت ورزش سه کمک کرده است ؟
اگر به این سایت ورزشی سر زده باشید متوجه شده اید که ورزش سه منو بندی خاصی ندارد و تمام محتوا روی صفحه ی اصلی به نمایش در می آید و تقسیم بندی بر اساس کارکرد های اصلی سایت شامل ویدئو و نتایج زنده و تصاویر ایجاد می شود این موارد با وجود محدود بودن جزو تاثیر گذارترین ویژگی ها در طراحی سایت ورزش سه هستند.
سه ویژگی اصلی جذاب در طراحی سایت ورزش سه برای کاربران چیست ؟
بسیاری از کاربران که وقت مشاهده ی بازی ها مخصوصا فوتبال را ندارند می توانند از طریق صفحه ی نتایج زنده، بازی ها را دنبال کنند کاربران از طریق بخش ویدئو می توانند خلاصه ی بازی های ورزشی و کلیپ های گونا گون را مشاهده کنند در قسمت روزنامه نیز کاربران می توانند در ابتدای روز صفحات اول تمامی روزنامه های مشهور ورزشی را مشاهده کنند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش