طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل


طراحی سایت هتل
طراحی سایت
در واقع طراحی سایت هتل نقش بازاریابی آنلاین دارد که مسافرها و توریست ها با ورود به وب سایت شما و مشاهده امکانات به سمت هتل شما جذب می شوند حتی می توان در طراحی سایت هتل امکان رزرو آنلاین را برای مسافران فراهم کرد.
طراحی سایت عکاسی و لوازم عکاسی
این نوع طراحی سایت ها با معرفی و بهتر نشان دادن مکان های زیبا و جالبی که موقعیت نزدیکی به هتل خود دارند مثلا مکان های تفریحی سیاحتی میتوانند مشتری های خود را افزایش دهند و آنها را از این موقعیت آگاه سازند. همچنین طراحی سایت هتل قدم بزرگی در توسعه و گسترش کسب و کار در فضای مجازی و اینترنت به حساب میاید. برای رشد کسب و کار خود باید از طرح و گرافیک زیبا و مناسبی استفاده کنند. هین مورد از مهم ترین بخش ها هتل داری به حساب میاید.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت هتل

از جمله مهم ترین خدماتی که میتواند به افزایش بازدید سایت شما کمک کند سئو و بهینه سازی سایت میباشد. بعد از به پایان رسیدن کار طراحی سایت شما سئو و بهینه سازی مهم ترین نقش را در رونق کسب و کار شما دارد. مشاوره و کمک گرفتن از مشاوران تخصصی سئو از مهم ترین کارهایی است که قبل و بعد از پروژه باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

مزیت های طراحی سایت هتل عبارتند از:

• امکان آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آن ها
• امکان تبلیغات به صورت دائمی و همیشگی از طریق موتور های جستجوگر
• امکان معرفی فضای هتل به وسیله ارائه عکس و فیلم هی مختلف از داخل و خارج هتل برای جذب مشتری
• امکان دسترسی همیشگی و ارائه خدمات به صورت آنلاین به مشتریان در طراحی سایت وجود دارد
• طراحی سایت باعث کاهش هزینه های اضافی و زیاد میشود
• باعث افزایش اعتبار هتل شما نزد مشتریان میشود
• امکان توسعه دادن به کسب و کار خود با استفاده از فضای مجازی و اینترنت

برخی از ویژگی های صفحات طراحی سایت هتل عبارتند از:

• رزرو آنلاین هتل و مکان های اقامتی
• پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی مختلف
• توضیحات مربوط به اتاق ها
• ارائه خدمات آنلاین به مشتریان
• معرفی هتل و تاریخچه آن به طور کامل
• معرفی رستوران های موجود در هتل
• ثبت نام و ارتباط با مشتریان

سرویس ها و خدماتی که در طراحی سایت هتل می توانیم ارائه دهیم شامل چه مواردی است ؟

طراحی صفحه ی رزور روزانه و دوره ای
پرداخت هزینه ی رزرو از طریق درگاه بانکی

طراحی وب سایت هتل

فاصله هتل تا مکان های دیدنی ، گردش ها و تروهایی که هتل ارائه می نماید تماما از جمله سرویس هایی می باشد که می توان در بستر طراحی سایت هتل داری به راحتی درج نماییم.

بخش هایی که میتوان در طراحی وب سایت هتل قرار داد:


از بخش های جذابی که میتوان در چنین وب سایت هایی طراحی کرد، نمایش دقیق مکان های تفریحی و زیارتی و اطلاعات کافی درباره ی آنها است. به طوری که بشود آن را به طور دقیق در نقشه به نمایش درآورد. و در نهایت تمامی این اطلاعات دقیق باعث می شود مشتریان شما از مکان هایی که در وب سایت خود قرار داده اید نهایت استفاده را ببرند و آن را به اطرافیان و نزدیکان خود نیز پیشنهاد دهند.

مطمئنا کاربران تنها به دنبال وب سایت هایی هستند که شامل تمامی اطلاعات مورد نظرشان باشد ولی در غیر اینصورت وب سایت شما را ترک نموده و وب سایت دیگری را برای انجام این کار انتخاب مینمایند.
معمولا در یک وب سایت مربوط به هتل ها و معرفی اماکن این سرویس ها و خدمات را ارائه میشوند که عبارتند از:
رزرو آنلاین روزانه و دوره ای
پرداخت رزرو آنلاین از طریق درگاه بانکی
تاریخ بندی اتاق های پر و خالی
درج و مدیریت امکانات و توضیحات برای هر اتاق هتل
پیشنهاد های ویژه در روزهای مهم بر اساس نیاز

طراحی سایت چند زبانه هتل

طراحی سایت چند زبانه یکی از مهمترین امکاناتی است که در سایت ها به خصوص هتل که نیاز است تعبیه می شود از آنجایی که ایران یکی از کشورهایی است که مکان ها و آثار باستانی دیدنی زیادی دارد و هر ساله شاهد ورود توریست های زیادی به داخل کشور می باشیم برای همین برای اینکه توریست ها و یا هموطنان از برخی نقاط کشور که می خواهند به شهر مورد نظر سفر کنند نیاز به بازدید از سایت و بررسی تمام عوامل را دارند شما می توانید با استفاده از طراحی سایت چند زبانه کار افرادی که به زبان فارسی تسلط ندارند را راحت کرده و با تغییر زبان انتخاب زبان مورد نظر به راحتی از طراحی سایت چند زبانه شما بازدید کنند.

ویژگی هایی که حتما باید رعایت کنید تا بازدید کنندگان زیادی را جذب سایت خود و تبدیل آن ها به مشتری کنید:

• داشتن سرعت بالای بارگذاری سایت
یکی از مواردی که در بدو ورود به طراحی سایت برای بازدید کنندگان بسیار پر اهمیت می باشد سرعت بالای بارگذاری سایت می باشد بالا بودن سرعت سایت در نظر بازدید کننده یکی از فاکتورهای مهم به حساب می آید چون اگر سرعت سایت شما پایین باشد هیچ کسی منتظر بارگذاری سایت نمی مانند و طراحی وب سایت هتل شما را میبندند انتخاب سرور مجازی مناسب تاثیر به سزایی در سرعت سایت دارد.

• داشتن گرافیک جذاب
بعد از سرعت سایت مورد دیگری که بازدید کننده را جذب خود می کند داشتن گرافیک جذاب و متناسب با سایت می باشد شما برای این کار می توانید از گرافیست با تجربه مشورت بگیرید و یا کار خود را به آن ها بسپارید تا بهترین کار را تحویل شما دهند.گرافیک یکی از مواردی است که از نظر روانشناسی می تواند بر روی احساسات و ذهن افراد تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد.

• داشتن محتوای مفید
یکی دیگر از موارد جذب بازدید کننده داشتن محتوای مفید می باشد بازدید کنندگان وقتی می خواهند در گوگل به دنبال موردی که ذهنشان را درگیر کرده است بگردند به گوگل روی می آورند و با خواندن محتواهای موجود جذب سایتی می شوند که دارای اطلاعات مفیدی می باشند.پس محتواهای خوب و مفید و همچنین مرتبط با موضوع و سایت قرار دهید.

• طراحی واکنش گرا
مورد دیگری که پر اهمیت می باشد هماهنگ بودن با نمایشگرهای کوچک مانند موبایل و تبلت می باشد بسیاری از افراد جستجوهای خود را با استفاده از تبلت و گوشی های خود انجام می دهند و اگر هماهنگ با آن ها نباشد بسیاری از بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد.

• داشتن منو در طراحی وب سایت هتل یکی دیگر از موارد مهم که هر طراحی سایتی باید آن را مهم شمارد داشتن منوی مناسب می باشد منو نظم خاصی را به طراحی سایت ها می دهد و باعث می شود افراد تا با پیدا کردن به بخشی به مشکل بر نخورند و به راحتی به مشاهده ی منو بپردازند.

منوهای بخش مهمی در طراحی سایت هتل می باشد و بخش های تشکیل دهنده ی آن عبارت است از:

• ارتباط با ما و یا تماس با ما و.... :
در این بخش با قرار دادن اطلاعات تماس شماره تلفن آدرس دقیق به همراه نقشه گوگل مپ در طراحی وب سایت هتل افراد را به راحتی به سمت هتل و مهمانسرای خود بکشانید.

• درباره ی ما:
اطلاعات از رزومه و تاریخچه ی هتل را برای افراد معرفی کنید تا بازدید کنندگان بیش تر با کسب و کار شما آشنا شوند.

• قرار دادن شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی و قرار دادن لینک آن ها باعث جذب بازدید کنندگان زیادی به طراحی وب سایت هتل می شوید.

• بخش گالری
از محیط هتل فضای بیرون فضای داخل لابی اتاق ها سرویس ها پرسنل هر فضایی که دارند را در سایت به نمایش بگذارید.

• فیلد جستجو با قرار دادن فیلد جستجو می توانید کار افراد را بسیار راحت کنید تا به هر بخشی که از طراحی وب سایت هتل بخواهند به راحتی دسترسی پیدا کنند.

امکاناتی که می توانید در طراحی سایت هتل قرار دهید

1. سیستم ارسال پیامک
شما می توانید با گرفتن شماره همراه مشتری خود آن ها را از وقایع و تخفیف ها آفرها و پیشنهاد های ویژه خود با خبر کنید

2. اعلام پروازها
شما می توانید در طراحی وب سایت هتل بخشی را برای اعلام و معرفی پروازهای موجود در زمان ها متفاوت تعبیه کنید تا کاربران در صورت نیاز به اطلاعات پروازها سر بزنند و مطلع شوند.

3. بخش مختص گفتگو
در این بخش شما می توانید مکانی را برای گفتگو در نظر بگیرید تا افراد در آن جا از نظر ها و تجربیات خودشان در میان بگذارند و همچنین نوعی تبلیغات به شمار می آید.

4. داشتن نقشه سایت
با قرار دادن نقشه سایت راحت تر به موتورهای جستجو و گوگل کمک می کنید تا جایگاه بخش های مختلف سایت را بشناسند همچنین یکی از مواردی است که گوگل به آن اهمیت می دهد و طراحی وب سایت هتل که نقشه سایت دارند در نظر گوگل از محبوبیت زیادی برخوردار هستند

5. پرداخت آنلاین برای رزرو کردن اتاقی
شما می توانید در طراحی وب سایت هتل خود بخشی را طراحی کنید تا افراد به صورت آنلاین به انتخاب اتاق مورد نظر و همچنین پرداخت هزینه برای رزرو آن می باشند اما باید در نظر داشته باشید که امنیت سایت خود را بالا ببرید تا افراد راحت تر به شما اعتماد کنند چرا که با پرداخت هزینه باید اطلاعات کارت خود را در اختیار سایتتان قرار دهند پس باید خیالشان راحت باشد تا حساب آن توسط هکرها هک نشوند و حسابشان خالی نشود.