طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فست فود


طراحی سایت فست فود
طراحی سایت طراحی وب سایت امروزه با توجه به رشد و پیشرفت در دنیای مجازی و اینترنت راه های بسیار زیادی دیگری برای تبلیغات ایجاد شده است مثلا این روزها تبلیغات اینترنتی جایگزین روش های تبلیغات قدیمی مثل پخش تراکت و بروشور و یا تبلیغات تلوزیونی شده است. یکی از راه های تبلیغاتی اینترنتی برای فست فودها طراحی سایت می باشد. این روش بسیار موثر می باشد و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و بیشتر مشتری ها از طریق طراحی سایت با صرف هزینه و زمانی کمتر می توانند به ثبت آنلاین غذای خود بپردازند.
ظاهر گرافیکی وب سایت بسیار تاثیر گذار می باشد بنابراین در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید از رنگ هایی استفاده کنید که مشابه با محیط وب سایت باشد حتی می توانید از طیف رنگی که در رستوران خود استفاده کردید در وب سایت خود نیز به کار ببرید بیشتر از رنگ های تند و اشتهابرانگیز استفاده نمایید.

ویژگی ها در طراحی وب سایت فست فود

1. معرفی انواع غذا ها در طراحی سایت فست فود: این بخش از وب سایت خود را به معرفی غذاها اختصاص دهید و در رابطه با هر غذا توضیحاتی درج نمایید و عکس هایی برای هر کدام قرار دهید تا برای مشتری ها وسوسه برانگیز باشد.
2. منو فست فود: در این قسمت از وب سایت باید لیست کاملی از قیمت پیش غذاها، غذاهای اصلی و دسر به همراه توضیحات و قیمت قرار داده شودامکان ثبت سفارش آنلاین نیز باید در این قسمت قرار داده شود.
3. سفارش غذا: غذای خود را به روش های مختلفی می توانید سفارش دهید، هم به صورت حضوری می توانید غذای خود را سفارش دهید، هم با تماس تلفنی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و در آخر از طریق طراحی سایت نیز می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید.
4. زمان تحویل غذا: در این بخش از وب سایت بعد از اینکه سفارش خود را به ثبت رساندید زمان تقریبی تحویل غذا به نمایش درمیاید.
5. گالری و اسلاید تصاویر: در این بخش از وب سایت می توانید تصاویری از محیط فست فود و رستوران خود قرار دهید.
6. انتقادات و پیشنهادات: فرمی انتقاد و پیشنهاد به مشتری ها ارائه داده می شود تا به راحتی قادر به بیان پیشنهادات و انتقادات خود باشند.
7. صفحه تماس با ما: در این صفحه از وب سایت خود می توانید راه های ارتباطی با خود را قرار دهید مثل شماره تماس، آدرس دقیق بر روی نقشه گوگل، اینستاگرام، تلگرام و... باید به طور دقیق به ثبت برسند.

طراحی سایت فست فود در تهران تخصص نونگار پردازش

با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که طراحی سایت فست فود در تهران دارای ریزه کاری های خاص خود است و باید به صورت کاملا تخصصی انجام بگیرد و با بهینه سازی در صفحه اول گوگل قراربگیرید تا مشتریان بیشتری از آن بازدید کنند. طراحی سایت موسیقی از جدید ترین مقالات وب سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

بخش های موجود در طراحی سایت فست فود در تهران عبارتند از:

• بخش ارتبا ط باما در طراحی سایت فست فود در تهران در نونگار
• بخش درباره ما
• بخش نظرسنجی
• بخش رسیدگی به شکایات
• ارائه مشاوره

یکی از پر طرف دارترین سرویس های شرکت طراحی سایت می باشد. در این نوع سرویس ها که عمداتا پروژه هایی مبتنی بر مکان یابی و نقشه می باشند کاربران از طریق نقشه نزدیک ترین فست فود را به محل خود میابند و سفارش غذا را بر اساس منوی آنلاین بارگذاری شده در سایت فست فود یا رستوران ارسال می نمایند یکی از پر طرف دارترین امکانات این نوع سایت ها امکان تبادل با سایت های پیک موتوری می باشد وقتی سفارشی دریافت شد یک پیغام به سایت پیک موتوری ارسال می گردد و یک پیک فست فود سفارش داده شده را از رستوران فست فود به مقصد می برد