طراحی سایت درب و کرکره اتوماتیک

طراحی سایت درب و کرکره اتوماتیک

طراحی سایت درب و کرکره اتوماتیک


طراحی سایت درب و کرکره اتوماتیک
امروزه کمتر کسی از روش های سنتی برای کرکره و درب ها استفاده میکند و در عوض از کرکره های جدید که برقی هستند استقاده می شود.

نکات مهم فنی در طراحی سایت کرکره و درب اتوماتیک

از جمله نکات مهم در انتخاب کرکره و درب اتوماتیک هماهنگ بودن آن با دکوراسیون و سایر وسایل موجود می باشد. همچنین در محیط های آپارتمانی که اغلب درب ها یکسان طراحی شده برای انتخاب درب و کرکره جدید نیز این نکته حائز اهمیت است که با سایر درب ها همخوانی داشته باشد و تفاوت آن چشمگیر نباشد این مورد از نظر رنگ بندی بسیار مورد توجه است.
انتخاب درب و کرکره با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای موجود بسیار اهمیت دارد چرا که جنس درب با توجه به رطوبت هوا میبایست متفاوت باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. در طراحی سایت درب و کرکره برقی میتوانید تمامی این نکات را برای مشتریان ذکر کنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشند

امکانات طراحی سایت درب و کرکره به شرح زیر می باشد:

اهمیت طراحی سایت واکنش گرا برای طراحی سایت درب و کرکره ی اتوماتیک چیست ؟
پر واضح است که اغلب جستجوها توسط کاربران از طریق گوشی های موبایل انجام می شود در واقع نرخ ورودی قالب وب سایت ها از طرف کاربران موبایلی است پس در صورتی که طراحی سایت شما با تمامی دستگاه ها سازگار نباید و نمایش درستی برای کاربران موبایلی نداشته باشد مشتریان و ترافیک زیادی را از دست می دهید. این مورد برای گوگل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که گوگل رضایت بازدید کننده را الویت قرار می دهد.
امکانات موجود در طراحی سایت کرکره و درب اتوماتیک شامل چه مواردی است ؟
در طراحی سایت خود می توانید موجودی انبار و تعرفه ها را اعلام کنید همچنین با ارائه قسمت نظر سنجی نه تنها از نقاط ضعف خود آگاه می شوید بلکه با نمایش نظرات مثبت مشتریان قدیمی اعتماد مشتریان جدید را جلب می کنید. به علاوه می توانید رزومه کاری خود را به طور دقیق بیان کنید و در صورت درخواست نیرو رزومه های جدید را دریافت کنید. نمایش آدرس فروشگاه و راه های ارتباطی از دیگر ویژگی هایی است که می توانید در سایت خود ارائه دهید.
چه ویژگی هایی می توان در طراحی سایت درب و کرکره ی اتوماتیک قرار داد ؟
امکان ثبت سفارشات به صورت انلاین و انتخاب روز و زمان تحویل به دلخواه مشتری از ویژگی های برجسته در طراحی سایت درب و کرکره می باشد. همچنین می توانید هزینه نصب که از سمت شما را دریافت می شود را اعلام کنید تا در زمان پرداختی مشکلی با مشتری ایجاد نشود.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش