طراحی سایت به صورت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟


می خواهیم بدانیم که طراحی سایت به صورت ریسپانسیو چه مزایایی دارد. در گذشته برای اینکه سایت ها به درستی در سیستم های متفاوت از جمله لپ تاپ و موبال نمایش داده شود برای هرکدام برنامه نویسی مجزا انجام می شد و هزینه های دو برابر را بوجود می آورد و سرور با بررسی شناسه ای که در مرورگر بجود می آمد تشخیص می داد که با موبال وارد شده و در همان آدرس برنامه نویسی موبایل را نمایش می داد. اما در سال های اخیر با بوجود آمدن برنامه نویسی های جدیدتر و بروز نوعی از برنامه نویسی به نام responsive web desing  بوجود آمدن که برنامه نویسان می توانستند با کمک این برنامه طراحی سایت را از پایه به شکلی کدنویسی کنند که در سیستم ها با سایز های متفاوت خود را تطبیق دهد و تمامی فونت ها تغییر کنند.


در سایت کد طراحی سایت به صورت ریسپانسیو به چه شکل است؟


می خواهیم به این موضوع بپردازیم که در شرکت سایت کد طراحی سایت به صورت ریسپانسیو به چه شکل انجام می شود!! برخی از کارفرمایان که برای طراحی سایت از کارشناسان ما مشورت می گیرند بعد از صحبت درباره ی کارایی های سایت متوجه این موضوع می شویم که به دنبال طراحی سایت با هزینه پایین اما کیفیت بالا هستند. از گذشته با این جمله آشنا هستیم که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. برای اینکه یک طراحی سایت حتی ساده اما با کیفیت داشته باشید می توانید با اندک هزینه بیشتر و اضافه کردن قابلیت ریسپانسیو سایت مورد نظر خود را داشته باشید.


برخی از مزایای طراحی سایت ریسپانسیو به طور اختصار


1.    با داشتن یک سایت با چنین قابلیتی پیشرفت چشمگیری را به خود هدیه می دهید. زیرا بخشی از مشتریان شما از طریق تلفن های همراه به جستجو سایت شما می پردازند.
2.    به دلیل اینکه حداقل حدود ¼ افراد از طریق تلفن های همراه در دنیای اینترنت به دنبال رفع نیاز خود هستند و بسیاری از این طریق وارد سایت شما می شوند, در نتیجه بازدید سایت شما بالا رفته واز طرف گوگل برای رنک گرفتن امتیاز دریافت خواهید کرد.
3.    سایت کاربر پسند خواهد بود.
4.    در نهایت پیشی گرفت از دیگر رقبا

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت