سیستم عامل اندروید و طراحی اپلیکیشن

سیستم عامل اندروید و طراحی اپلیکیشن

سیستم عامل اندروید و طراحی اپلیکیشن


سیستم عامل اندروید و طراحی اپلیکیشن : در سال های گذشته همگی ما شاهد رشد و گسترش چشم گیر تلفن های همراه بوده ایم . این رشد بیشتر در زمینه ی تلفن های همراه هوشمند با سیستم عامل پر طرفدار اندروید بوده است . در فضای اینترنت سیستم عامل اندروید به عنوان قدرتمند ترین سیستم عامل موبایل شناخته شده است و بیشترین کاربر را در در فضای مجازی به خود اختصاص داده است . امروزه در زندگی بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند و کاربران ، بسیاری از فعالیت های روزانه ی خود را با استفاده از این گجت ها انجام می دهند . برای مشاغل گوناگون نظیر فروشگاه ها ، رستوران های زنجیره ای ، شرکت ها ، انواع خبرگذاری ها و ... ساخت و طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید می تواند قدمی موثر در مسیر پیشرفت و گسترش آن ها باشد .
یک کسب و کار می تواند به کمک یک طراحی اپلیکیشن android به آسان ترین روش ممکن جدید ترین کالا ها و خدمات خود را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد و مشتریان نیز با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانند به آسانی محصولات و خدمات شما را بررسی نموده و از شما خرید کنند .


فازبندی طراحی اپلیکیشن :


•    همان گونه که می دانید هیچ کالای موفقی از آغاز کار به این صورت نبوده است بنابراین برای رسیدن به موفقیت ، پروژه خود را در چند مرحله انجام دهید .
•    به دو علت طرح اولیه ی اپلیکیشن را ساده نگه دارید : 1. در زمان و هزینه های پروژه ی طراحی اپلیکیشن به شدت صرفه جویی خواهد شد . 2. قادر خواهید بود از کاربران تان در رابطه با نتیجه ی کلی فرآیند تان بازخورد دریافت نمایید و نسخه های جدید تر را بهبود بخشید .


روند طراحی اپلیکیشن اولیه :


1.    مورد بررسی قرار دادن ایده ی اولیه اپلیکیشن .
2.    تدلید طرح اولیه اپ و مورد بررسی قرار دادن تجربه ی کاربری آن .
3.    آغاز کدنویسی و برنامه نویسی اپلیکیشن .
4.    متصل ساختن نرم افزار طراحی شده به وب سایت کارفرما .
5.    برطرف سازی خطا ها