روش اختصاص آدرس اینترنتی به طراحی سایت

روش اختصاص آدرس اینترنتی به طراحی سایت

روش اختصاص آدرس اینترنتی به طراحی سایت


روش اختصاص آدرس اینترنتی به طراحی سایت :
برای شروع کار می بایست آدرس اینترنتی یا domain را بدون www خریداری نموده و ثبت نمایید . برای انجام این امر می بایست به طراحی سایت هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند مراجعه نمایید و با مورد بررسی قرار دادن نام دامنه مورد نظرتان و اطمینان حاصل نمودن از عدم خرید آن توسط شخصی دیگر ، آن را خریداری نمایید . لازم به ذکر است بدانید امتیاز خرید domain می تواند از یک تا 10 سال باشد و هزینه مربوط به ثبت نام دامنه به صورت بین المللی محاسبه خواهد شد و به طور معمول چیزی ما بین 10 تا 30 دلار در طول یک سال می باشد .

طراحی سایت و خرید دامنه :

پس از خرید دامنه مورد نظرتان با نوشتن نام دامنه تان در کادر مرورگر به سرور اعلام می کنید که این domain را برای من در دنیای اینترت جستجو کن و صفحه ای که مربوط به آن می باشد را برای من در صفحه مرورگر نمایش بده .

طراحی وب سایت و خدمات ثبت domain :

خدمات ثبت دامنه را می توانید از شرکت های موجود در این حوزه دریافت نمایید . تفاوت های ناچیزی میان هزینه ثبت domain در شرکت های مختلف موجود می باشد . این اختلاف قیمت مربوط به میزان کیفیت خدمات ارائه شده در این شرکت ها می باشد . به طور کلی هر دامنه تنها مخصوص به یک طراحی وب سایت می باشد و نمی توانید از دامنه هایی که در گذشته توسط فردی دیگر ثبت شده اند استفاده نمایید .

امروزه اکثر طراحی وب سایت های مشهور دارای دامنه .com می باشند ، علت خاصی برای این امر موجود نمی باشد اما این پسوند نسبت به دیگر پسوند راحت تر و سریعتر در ذهن کاربران ثبت می گردد .

این نکته را به یاد داشته باشید که دامنه هایی که دارای پسوند .com می باشند از لحاظ کیفیت و ارزش با دیگر دامنه ها هیچ گونه تفاوتی ندارند و به دلایل کاملا غیر منطقی به شهرت رسیده اند .