در طراحی سایت HTML5 و CSS3

در طراحی سایت HTML5 و CSS3

 در طراحی سایت HTML5 و CSS3


HTML5 و CSS3 در طراحی سایت
مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم را به تحلیل و بررسی دو زبان برنامه نویسی HTML5 و CSS3 پرداخته ایم . لذا اگر شما نیز قصد راه اندازی و طراحی سایت دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

زبان برنامه نویسی HTML5 برای طراحی سایت :

این زبان برنامه نویسی برای نوع ساختار و نمایش مطالب صفحات سایت مورد استفاده قرار می گیرد . این ورژن آخرین ویرایش اعمال شده در این زبان برنامه نویسی می باشد . اصلی ترین هدف در این ویرایش انجام شده ، امکان پشتیبانی کد ها توسط مالتی مدیا می باشد . علاوه بر موارد ذکر شده سئو شدن سایت ها برای انواع موتور های جستجو گر ، سهولت کار طراحان وب سایت در مراحل ساخت و طراحی سایت ، امکان ایجاد نرم افزار های کاربردی و خدمات کد نویسی به صورت تحت وب جزء اهداف طراحی صفحات یک طراحی وب سایت توسط این زبان برنامه نویسی می باشد .

طراحی سایت و هدف زبان برنامه نویسی HTML : اگر وب سایت های به روز در سراسر دنیا را مشاهده نموده باشید در خواهید یافت که زبان HTML از هدف ابتدا خود که چیدمان و انتقال متن ها میان دانشکده ها و موسسات آموزشی دور شده و دیگر در این راستا مورد استفاده قرار نمی گیرد ، بلکه صفحات طراحی وب سایت ها را به رسانه های اجتماعی تبدیل نموده است .

زبان برنامه نویسی CSS3 در طراحی وب سایت :

این زبان برنامه نویسی سومین نسل از Cascading style sheets می باشد . با روی کار آمدن این ورژن از CSS ترفند های جدیدی در حوزه ی طراحی وب سایت دیده شد . در واقع این ویرایش از زبان CSS توانایی ایجاد انقلابی بزرگ با استفاده از کمک نسل دوم وب سایت ها به وجود بیاورد . از جمله امکاناتی که CSS3 به همراه دارد ایجاد سایه برای متن های وب سایت و هلالی نمودن حاشیه ها برای افزایش زیبایی طراحی سایت می باشد .

این نکته را به یاد داشته باشید که دامنه هایی که دارای پسوند .com می باشند از لحاظ کیفیت و ارزش با دیگر دامنه ها هیچ گونه تفاوتی ندارند و به دلایل کاملا غیر منطقی به شهرت رسیده اند .