بررسی تاثیرات محتوا نویسی در طراحی سایت

بررسی تاثیرات محتوا نویسی در طراحی سایت

بررسی تاثیرات محتوا نویسی در طراحی سایت


بررسی تاثیرات محتوا نویسی در طراحی سایت
بررسی تاثیرات داستان پردازی در طراحی سایت با نگه داشتن داستان پردازی در قلب تجربه کاربر ، طراحان می توانند تجربیات دیجیتالی جذاب تری ایجاد کنند. روزگاری ، زندگی کسانی که پیش روی ما بودند ، در دیوارهای غار نجوا می کردند ، در اطراف آتش سوزی روایت می شدند یا به صورت نوشتاری در طراحی سایت به اشتراک می گذاشتند و در قالب داستان ها می گذشتند. این داستانها در طی سالهای شکل گیری دنیایی که در آن زندگی می کنیم در طراحی سایت انجام شده است.
داستانهایی که بسیار دور و گسترده سفر کرده اند داستانهایی که تکامل یافته اند. با این حال هدف آنها؛ برقراری ارتباط ، اکتشاف ، ترغیب و الهام بخش همان است. در دنیای امروز ارتباطات ما تغییر کرده است. اطلاعات ما در چندین کانال رسانه ای انبوه پخش می شود و از طریق فناوری مداوم در حال تحویل در طراحی سایت ارائه می شود. با اطلاعات تقلید ، تنظیم مجدد ، و در تیرگی شخصیت ، شما لمس شخصی که ایجاد روابط عاطفی است ، از دست داده ایم.

اهمیت داستان پردازی در طراحی سایت

داستان بیش از عقل جذاب است؛ آنها به احساسات متوسل می شوند ، و این همان چیزی است که به آنها کمک می کند تا ارتباط انسانی را در طراحی سایت ایجاد کنند ، بهترین انگیزه برای عمل است. طراحان تجربه کاربر وظیفه ایجاد تجربه های چشمگیر ، مثبت و معنی دار را دارند. القای داستان در طرح های آنها می تواند به آنها کمک کند تا به ایده های پیچیده خود عمق و معنا بیشتری در طراحی سایت دهند. آنها را ساده و در عین حال قابل توجه با اینقدر اشباع چطور می توانید.
مخاطبان خود را جذب کرده و در سطح عمیق تری در طراحی سایت متصل شوید پاسخ این امر در استفاده از هنر داستان پردازی طراحی سایت نهفته است. تکنیک داستان سرایی در طراحی سایت قانع کننده ترین داستان ها آنهایی هستند که یک قهرمان دارند ، که می خواهد به مقصد برسد و برای رسیدن به هدف خود باید مانعی را در طراحی سایت پشت سر بگذارد. بیشتر فیلم ها و کتاب ها در جهان براساس این ساختار اساسی ساخته شده اند.

کاربر شما در طراحی سایت چه کسی است

تعریف شخصیت کاربر یکی از اولین و حیاتی ترین مراحل در طراحی کاربر است. بر اساس تحقیق و مشاهده ، می توانید یک نمایش داستانی از کاربر در طراحی سایت ایجاد کنید. با ساختن روایتی در اطراف کاربر می توانید به سطح بسیار عمیق تری به آنها متصل شوید. اینها همان اصولی هستند که می توانند در طراحی یو ایکس به منظور ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی برای کاربر در طراحی سایت شما اعمال شوند.
بیایید با این چهارچوب داستان پردازی شروع کنیم تا تجربه کاربری ایده آل را ایجاد کنیم هنگامی که کاربر خود را می شناسید ، می توانید با او همدلی کنید ، زیرا او به جای کوهی از آمار و داده ها ، تبدیل به یک شخص واقعی می شود. این امر درک نیازهای او را در طراحی وب سایت آسانتر می کند و درنهایت پاسخگوی آنهاست. برای اطلاعات خاص خود بر اساس نیازهای کاربر ، رفتار ، اهداف ، چالشهای مشترک و غیره به اطلاعات خود مراجعه کنید.

مشکلات موجود در طراحی سایت

غالباً طراحان بدون در نظر گرفتن آنچه در اختیار کاربر قرار می دهند و به همین دلیل ، در ایجاد یک تجربه یا راه حل گیر می آیند. برخی از فکرها را به هدف پروژه ای که طراحی می کنید بیاندیشید. برای ایجاد یک راه حل ایده آل ، مهم است که ابتدا تلاش کاربر خود را در طراحی سایت درک کنید و سدی که آنها برای غلبه بر آن تلاش می کنند. از این پرسوناس ها و داستانهای خلاقانه پیرامون کاربران فعال خود استفاده کنید تا آنها را واقعی جلوه داده.
چشم انداز چشمگیر تری از پروژه طراحی سایت تهران ایجاد کنید برخی از سؤالاتی که باید به آنها پاسخ دهید عبارتند از کاربر به چه چیزی نیاز دارد کاربر با چه مشکلی روبرو است چگونه می توانید به کاربر کمک کنید چگونه محصول یا خدمات شما به کاربر در طراحی سایت کمک می کند بعد از اینکه متوجه شدی کاربر شما کیست ، باید درک کنید که چه چیزی آنها را ایجاد می کند و با همدلی کردن نقاط درد آنها را درک می کنید تا بتوانید خود را در طراحی سایت تحویل بگیرید.

مقصد نهایی در طراحی سایت کجاست

یک محصول یا خدمات موفق کالایی است که به کاربران کمک می کند و به آنها کمک می کند با عبور دادن آنها به مقصد مورد نظر خود بر موانع خود غلبه کنند. با در نظر داشتن مقصدی ، که شما و کاربر خود به اشتراک می گذارید ، به روند کار معنا می بخشد و تجربه کلی را در طراحی سایت تقویت می کند. تعیین ارزش پروژه طراحی سایت شما درک بیشتری از چگونگی کاربرد آن در دنیای واقعی و نتیجه ایده آل خواهد داشت.
هنگامی که شما می توانید مانع ایجاد یک داستان تجاری موثر ، یک راه حل معتبر ، و جذاب کردن مطالب را در طراحی سایت و بهینه سازی سایت آسان تر کنید. در پایان روز ، کاربر شما از شما چه انتظاری دارد پاسخ آن مقصد شماست. فقط در کارهای کلینیکی هر روزه از طراحی چشمگیر نخواهید شد ، به یاد داشته باشید که وظیفه دارید مخاطبان خود را به سمت مقصد خود هدایت کنید.تعریف مقصد هدف و رانندگی را به پروژه طراحی سایت می افزاید.

نمونه ای از داستان سرایی در طراحی سایت

اندرو استنتون استنتون در میان دیگران داستان اسباب بازی را برای ما به ارمغان آورد. او اکتشافات خود در مورد داستان پردازی عالی را در این گفتگوی تی ای دی در طراحی سایت به اشتراک می گذارد. او توضیح می دهد که داستان ها به مردم کمک می کند تا بفهمند واقعاً چه کسانی هستند. این به افراد امکان می دهد شباهت هایی که با یکدیگر دارند را در طراحی سایت تجربه کنند. علاوه بر اتصال ، استنتون در مورد نامزدی نیز صحبت می کند.
او و شریک نویسندگی خود به آنچه آنها می گویند ، تئوری وحدت بخش رسیدند. جی جی آبرامز نویسنده کارگردان فیلم و تلویزیون قاطعانه معتقد است که رمز و راز کاتالیزور تخیل است. با بافتن کمی اسرار در داستان برند خود تعجب می کنید و برانگیخته می شوید. نامزدی و ارتباط با نام تجاری در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت نکته ای است که در اینجا وجود دارد و استفاده از رمز و راز پتانسیل ایجاد همه اینها را به سطح عمیق تری در طراحی سایت ایجاد می کند.

عناصر اصلی طراحی سایت

تبلیغات و پیوندهای بهینه شده بخشی اساسی از یک طراحی سایت مدرن است ، به این معنی که باید اطمینان حاصل کنید که آنها از طرح جلوگیری نمی کنند. برای کمک به شما در این امر ، باید با شرکتهایی مانند جی دبل ام برای بهبود سئو در طراحی سایت خود مشورت کنید. گزینه دیگر در نظر گرفتن استخدام مشاور سئو است. طراحی سایت های مختلفی وجود دارد که می توانید با انتشار جای خالی شغل خود نامزدهای با استعدادی را جذب کنید.
نانسی دوارته نانسی یک نویسنده و طراح گرافیک است که پس از کشف این که داستان نویسان عالی قصه هایی را تعریف می کنند که از ساختار مشابهی در طراحی سایت پیروی می کنند ، تبدیل به متخصص ارائه شد. او سخنرانی من یک رویا داشتم مارتین لوتر کینگ را با سخنرانی استیو جابز سخنرانی آیفون در سال جهت طراحی سایت مقایسه کرد. این گفتگوهای نمونه خوبی از داستان پردازی خلاق برای بازاریابانی است که می خواهند.

طراحی سایت منسجم

نتیجه گیری ایجاد داستانی در اطراف کاربران خود برای درک اینکه چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود ، چه چیزی باعث می شود زندگی آنها آسان تر شود و چه چیزی به آنها در رسیدن به وظایفشان در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن کمک می کند ، همه به ایجاد یک تجربه کاربری عالی می افزایند. از این چارچوب داستان گویی با نگه داشتن قهرمانان موانع آنها و مقصد به دنبال آنها در طراحی سایت استفاده کنید. داستان پردازی خلاق در مورد استفاده از فضای معین برای به حداکثر رساندن کارآیی است.
فکر کردن در مورد رسانه در طراحی سایت بسیار مهم است. از کجا و چگونه داستان گفته می شود ، بهترین رسانه ممکن چیست باید اندیشید. مهارت های خود را در طراحی سایت بهبود بخشند و یک قصه گو موفق باشند. هدف نهایی محکم تری را برای شما فراهم می کند. مقصد نهایی ، پایان دادن به داستان شماست ، آن را برای کاربر خود را در طراحی سایت خوشحال کنید. در نهایت ، داستان پردازی خلاق خوب در مورد درک مارک و مارکت هدف بازار است.

نتیجه گیری

ارتباطات لزوماً از نظر جمعیتی دارای اهمیت نیستند ، اما باید از نظر عاطفی در طراحی سایت دارای اهمیت باشند. داستان پردازی خلاق نیز باید منسجم باشد داستان و پیام باید با استفاده از هر عنصر رسانه هدایت شوند. رنگ ، صدای صدا ، تصاویر ، استفاده از فضا ، بافت. داستان پردازی ابزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد تجربه های آنلاین معنی دار و جذاب در طراحی سایت است. این فرمول شما برای ایجاد یک یو ایکس با خوشحالی از زمان گذشته است! از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می توان به آیا ریسپانسیو بودن برای طراحی سایت کافی است اشاره نمود که مطالعه این مقاله کاربردی را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش