بررسی بهترین تاکتیک های طراحی سایت

بررسی بهترین تاکتیک های طراحی سایت

بررسی بهترین تاکتیک های طراحی سایت


بررسی بهترین تاکتیک های طراحی سایت
یک صفحه فرود در واقع یک صفحه طراحی سایت است که به منظور کمک به یک تبلیغات تبلیغاتی در رسیدن به هدف خود ، در دست خود است. صفحات لندینگ صرفاً برای تمرکز بر اطمینان از تبدیل کاربران و ایجاد حواس پرتی در روند طراحی نشده اند. به عبارت ساده تر ، اگر برنامه پی پی سی خود را اجرا می کنید ، باید یک صفحه فرود برای اطمینان از بهترین نتیجه ، در طراحی سایت اجباری تلقی شود.
شما می توانید به جای اینکه با ارسال آنها به صفحه اصلی و بدون هدف مشخص ، صفحه فرود خود را به طور کامل متناسب با بازار هدف در طراحی سایت خود تنظیم کنید. بنابراین ، اگر مزایای عالی که صفحات فرود ارائه می دهند را درک می کنید ، مرحله بعدی اجرای یکی از کمپین های خود است. از کجا شروع می کنید؟ چه چیزی صفحه فرود مناسبی را ایجاد می کند در اینجا عنصر وجود دارد که من فکر می کنم هنگام ایجاد یک صفحه فرود باید در طراحی سایت در نظر گرفته شود.

نمایش تعرفه ها در طراحی سایت

یک تصور غلط رایج وجود دارد که نشان می دهد قیمت ها بلافاصله کاربر را از استعلام خارج می کند. با این حال ، همیشه اینطور نیست. اگر قیمت ثابت را در طراحی سایت شارژ می کنید یا پیشنهاد ویژه ای را تبلیغ می کنید ، نباید از نمایش این موارد ترسید. خاموش کردن گزینه های قیمت گذاری شما بلافاصله نرخ نزدیکی شما را افزایش می دهد ، زیرا کاربران از قبل می دانند برای چه کسانی ثبت نام کرده اند. هیچ شگفتی پنهانی وجود نخواهد داشت.
که ممکن است آنها را در طراحی سایت از بین ببر .صرفاً با درج قیمت های خود ، شما قبلاً یکی از مهمترین سؤالات واجد شرایط بودن را بدون حتی صحبت کردن با کاربر پاسخ داده اید. همانطور که در زیر می بینید از کلیک مستقیم بر روی دکمه قیمت گذاری بوده و در طراحی سایت ثابت کرده است که چگونه می توانند تبدیل های فوری را در طراحی سایت ترغیب کنند. و مطمئناً باعث می شوند نرخ تبدیل در پشت بام بالا رود!

صفحه نمایش در طراحی سایت

این ویدئو به یکی از قدرتمندترین مطالب محتوای سالهای اخیر تبدیل شده است ، و این نشان می دهد که یک ایده منطقی برای این است که یک صفحه را در صفحه فرود خود در طراحی سایت قرار دهید. استفاده از ویدیو نه تنها باعث افزایش مدت زمانی که کاربر در صفحه شما می شود می شود بلکه می تواند پیام قوی تری را که می خواهید با آن روبرو شوید به تصویر بکشد. ویدئو به شما امکان می دهد یک سرویس را با جزئیات کامل توضیح دهید.
و می توان آن را بسیار هیجان انگیز تر از یک متن استاندارد نوشت. با بیش از از مردم هر روز یک ویدیو را تماشا می کنند ، روشن است که درخواست تجدید نظر را از جمله یکی در صفحه فرود خود در طراحی سایت مشاهده کنید صفحه فرود در طراحی سایت در اصل ، یک صفحه فرود برای ترغیب کاربر برای تبدیل به آن وجود دارد. با این حال ، این می تواند جذاب ترین صفحه فرود که تاکنون در طراحی سایت ایجاد شده است. از لپ تاپ یا رایانه در طراحی سایت استفاده می کنند کار کند.

صفحه تماس در طراحی سایت

هنگامی که یک کاربر در صفحه فرود شما تبدیل می شود ، خوب است که آنها را به صفحه متشکرم در طراحی وب سایت هدایت کنید. این باعث می شود تا یک تماس شخصی بیشتر به تبدیل شود و همچنین به آنها اطمینان می دهد که این عمل را انجام داده اند. نه تنها این ، بلکه یک صفحه فرصتی عالی را برای شما فراهم می کند که یک دارایی با ارزش را به کاربر بدهید که باعث می شود آنها حتی بیشتر مانند شما شوند. چه خبرنامه ، چه راهنمای مفیدی ، آزمایشی رایگان است.
چه بینشی در صنعت باشد و مطمئناً اعتماد بیشتری را در طراحی سایت ایجاد خواهید کرد و باعث می شود کاربر احساس شایستگی بیشتری کند. در میان رقبا ایستادگی کنید و کمی ویژه به مبدل های خود در طراحی سایت بدهید. اما ، اگر نسخه به همان اندازه قانع کننده نبود ، می خواهید نتایج زیادی را از دست دهید. در مورد ساختار و زبان مورد استفاده در نسخه خود وقت بگذارید و این باعث ایجاد تفاوت در جهان خواهد شد. به یاد داشته باشید قوی باشید تأثیر بگذارید.

اعتماد را با توصیفات در طراحی سایت ایجاد کنید

توصیفات و مطالعات موردی در همه مبارزات مهم است ، به این معنی که آنها هنگام ایجاد صفحه فرود خود را نباید فراموش کرد. شما با ارائه مطالعات موردی و توصیفات کوتاه ، می توانید یک بستر اعتماد بزرگ با کاربر در طراحی سایت تهران ایجاد کنید. در طراحی سایت تبدیل را افزایش دهید. اقدام به تماس شما آخرین کاری است که کاربر هنگام تبدیل با صفحه فرود خود با آنها در طراحی سایت ارتباط برقرار می کند. راز این است که آن را کوتاه ، شیرین و آشکار کنید.
هیچ کاربری نمی خواهد به دنبال یک فراخوان به عمل باشد اگر ترغیب به کلیک نباشید ، آنها به راحتی گزاف گویی در طراحی سایت خواهند کرد. برخی قوانین در آژانس سئو من وجود دارد که من در زیر با شما در طراحی سایت به اشتراک گذاشته ام. آنها می خواهند بدانند که خدمتی که ارائه می دهید کار می کند و به خوبی کار می کند. ارائه توضیحات به آنها مهارت و تجربه شما را اثبات خواهد کرد و احتمال تبدیل آنها بسیار بیشتر می شود. بنابراین آن را در حالت روشن قرار دهید نه در پایین صفحه پنهان کنید. این روزها صفحه فرود شما نباید فقط وقتی بازدید کنندگان است.

تعیین اهداف در طراحی سایت

قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که هدف شما چیست. آیا می خواهید محصولات بفروشید کسی را برای ثبت نام در یک دوره دریافت کنید ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مخاطبین هر یک از این اقدامات نیاز به یک استراتژی متفاوت و یک طرح متفاوت از صفحه فرود در طراحی سایت شما دارد. یک صفحه فرود موفق باعث می شود بازدید کننده بتواند اقدامات لازم را انجام دهد و می تواند اثربخشی فعالیت بازاریابی در طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما را افزایش دهد.
در زیر مثالی از یک مطالعه موردی و نمایش بولداگ توصیفی در طراحی سایت است. بهینه سازی طراحی سایت بهینه سازی صفحه فرود به همان اندازه در مورد محتوا به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما از نظر بصری جذاب است ، از یک تیتر روشن و جسورانه برای تبلیغ پیشنهاد خود و یک زیر عنوان با اطلاعات بیشتر در طراحی سایت استفاده کنید. صفحه اطلاعاتی خود را با اطلاعات غیر ضروری به هم نزنید. کارشناسان تخمین می زنند.

ایجاد اعتماد در طراحی سایت

بهینه سازی صفحه فرود شما باعث می شود بازدید کننده شما احساس امنیت کند. یک راه عالی برای انجام این کار ایجاد یک سطح اعتماد است. او ممکن است شما ، شرکت شما یا محصول شما را نشناسد ، اما وقتی او می بیند که شما رتبه بندی خوبی برای محصول در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت دارید ، بسیاری از فیس بوک ها دوست دارند ، عضو یک سازمان محترم هستند و یا سایر شرکت های معتبری به عنوان مشتری دارید ، این باعث می شود او احساس کند.
که شما طراحی سایت سایتی است که می توان به آن اعتماد کرد. آرم ها ، نشان ها ، توصیفات و مشابه صفحه فرود خود را به گونه‌ای وارد کنید که حواس پرتی نشود اما باعث بازدید کننده در طراحی سایت شما شود. که شما ثانیه برای جلب توجه بازدید کننده خود دارید ، بنابراین آن را در طراحی سایت هدر ندهید! از نقاط گلوله برای نگه داشتن اطلاعات کوتاه و ساده استفاده کنید ، و دکمه های متضاد را که به راحتی می توانید بازدید کننده را به صفحه خود اضافه کنید اضافه کنید.
طراحی سایت ویکی پدیا

تصاویر در طراحی سایت

همیشه به یاد داشته باشید که تصاویر عالی تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلمات دارند. یک تصویر یا فیلم کوتاه که پیشنهاد شما ، محصول شما یا حتی چیزهای طنزآمیز مربوط به متن را در طراحی سایت نشان می دهد ، چشم بازدید کننده را به خود جلب می کند. از رنگ ها یا رنگ هایی که در تبلیغات خود استفاده کرده اید ، رنگی شبیه به خود نگه دارید و ممکن است بسیار مجذوب باشد اما به بهینه سازی صفحه فرود در طراحی سایت شما کمک می کند. و دقیقاً مشخص است که بازدید کننده چه چیزی را در طراحی سایت بدست می آورد.
اگر از فرم دیگری برای گرفتن اطلاعات در طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن استفاده می کنید ، آن را کوتاه نگه دارید و در صورت عدم اجتناب از آنها ، از سن و شماره تلفن خود نپرسید ، زیرا این درخواست ها در طراحی سایت تمایل دارد افراد را از کار بیندازد و آنها را از انجام کار تکمیل متوقف کند. فرم کلمات کلیدی کلیدی را که علاقه مند به محصول یا خدمات شما هستند ممکن است اکنون جستجو کنید مانند رایگان خرید یا بارگیری یک دکمه تبدیل واقعاً باید در صفحه باشد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش