برخی از اصول سئو در طراحی سایت

برخی از اصول سئو در طراحی سایت

برخی از اصول سئو در طراحی سایت

برخی از اصول سئو در طراحی سایت : فاکتور ها و اصولی که در سئو وجود دارد حدودا بیش تر از دویست مورد است و طبیعتا تعدادی از آن فاکتور ها اهمیت بیشتری را دارا هستند و رعایت آنها واجب تر است و زمانی که طراحی سایت خود را انجام می دهید باید آن را رعایت کنید. فرایند های سئو دو بخش مجزا با نام سئو داخلی و سئو خارجی دارد. یئو داخلی یکسری بخش ها متفاوت دارد که شما باید در زمان طراحی سایت به آن توجه کنید. اگر علاقه دارید با ما همراه باشید.

 

فاکتور های مهم سئو را با هم مرور می کنیم

یکی از اصول های پایه ای برای رعایت در طراحی سایت باید در نظر داشته باشید طراحی به صورت UI است که مربوط به طراحی گرافیکی سایت شماست. درستش آنجاست که یک طراح سایت خوب و موفق باید تمامی استاندارهایی که به صورت بروز در دنیا وجود دارد را درک کرده باشد.

طراحی سایت را حتما به صورت UX انجام دهید زیرا سیستم چیدمان عناصر در وب سایت و طراحی ساختار آن از اهمیت بالایی نزد کاربران برخوردار است.

سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید تا با هر سایزی از تبلت و موبایل و کامپیوتر سازگار باشد. این را بدانید که طراحی ریسانسیو مهمترین و اساسی ترین اصول سئو در طراحی سایت داشتن قابلیت ریسانسیو است.

لینک سازی های داخلی سایت خود را به صورت استاندارد بگذارید. لینک های داخلی برای سئو بسیار مهم است. اگر شما لینک ها و URL های بهینه ای در سایت خود داشته باشید می توانید از نگرانی های خود کم کنید.

 

تعدادی دیگر از این فاکتور ها را به صورت مختصر بیان می کنیم

توضیحات متا سایت خود را رعایت کنید. کلمات کلیدی سایت خود را به درستی انتخاب کنید. سرو و هاست قدرتمندی را برای خود خریداری کنید. تصاویر و عکس های سایت مخصوص صفحه ی اول را بهینه انتخاب کنید.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت