افزایش ترافیک در طراحی سایت

افزایش ترافیک در طراحی سایت

افزایش ترافیک در طراحی سایت


افزایش ترافیک در طراحی سایت
یکی از اصلی ترین نشانه های حیات که پس از طراحی سایت باید دنبال ان باشید، ترافیک سایت است در حقیقت شروع فعالیت سایت با جریان ترافیک ان طراحی سایت اغاز می شود تا نتوانید ترافیک مناسبی برای طراحی سایت خود کسب کنید نرخ تبدیل مناسبی پیدا نخواهید کرد گرچه می توان با پرداخت پول نرخ بازدید سایت را افزایش داد اما روش های مبتنی بر پرداخت پول همیشه تنها راه پیش روی شما نخواهد بود طبق تحقیقات ترافیک واقعی باعث ایجاد نرخ تبدیلی حدود 10 برابر بیشتر از ترافیک پولی می شود هنگامی که کاربر طراحی سایت شما را به صورت طبیعی پیدا می کند مسلما اعتماد بیشتری ایجاد می شود و انگیزه ی بیشتری داردو بهینه سازی سایت افزایش می یابد.

عوامل موثر برای افزایش ترافیک طراحی سایت

برای رد گیری تمام فرایند های انجام شده سه ابزار زیر را نصب کنید
• کنسول سرچ گوگل
• گوگل انالیتیک
• ای ام پی
بعد از این که از نصب این سه ابزار مطمئن شدید پی گیری را بر روی لندینگ پیج های خود اغاز کنید می توانید ببینید چه تعداد مخاطب طراحی سایتشما را دیده اند و به کدام صفحات بیشتر مراجعه کرده اند با کنسول سرچ گوگل می توانید ببینید که این بازدید ها به کدام کلمه کلیدی مربوط می شده است همچنین تعداد دفعاتی که طراحی سایت شما با ان کلمه بالا امده و و تعداد دفعاتی که کاربر با جستجوی کلمه ی کلیدی بر روی طراحی سایت شما کلیک کرده اند نیز قابل مشاهده است.

افزایش ترافیک طراحی وب سایت با روش های زیر:

1. استفاده از تبلیغات پولی : یکی از روش های معمول برای افزایش ترافیک طراحی سایت استفاده از تبلیغات پولی است اما باید مطمئن باشید مسیر طراحی شده برای خرید کاملا اصولی باشد وگرنه هزینه ی این تبلیغات هدر رفته است.
2. انتشار مقاله در لینکدین : لینکدین یک شبکه معتبر و پر مخاطب است از کلمات کلیدی طولانی و مرتبط استفاده کنید و محتوایی مناسب در ان ارایه دهید در این صورت افزایش ترافیک طراحی سایت شما قطعی خواهد بود.
3. ایجاد بلاگ : اگر در طراحی سایت تهران خود به فکر بلاگ نبودید به سرعت اقدام به ایجاد آن کنید و به طور منظم به ارایه محتوا و به روزرسانی ان بپردازید.
4. تولید اینفوگرافیک: اینوگرافیک روشی برای افزایش اطلاعات کاربران است که مزیت ان سرعت بالا در انتقال پیام است یک طرح قدرتمند و با کیفیت برای اینفوگرافی در نظر بگیرید و از ان بهره ببرید.
5. حمل و نقل رایگان : ارایه یک خدمت رایگان انگیزه ی بازدید و خرید را بالا می برد و نرخ ترافیک سایت را افزایش می دهد این روش در طراحی بسیاری از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی کاربرد دارد .