استراتژی طراحی لوگو در طراحی سایت

استراتژی طراحی لوگو در طراحی سایت

استراتژی طراحی لوگو در طراحی سایت


استراتژی طراحی لوگو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران هدف تعیین کنید اولین فاکتور اصول طراحی سایت این است که مشخص کنید هدفتان از راه اندازی کسب و کارتان چیست تحلیل و مستند سازی اطلاعات کسب اطلاعات در زمینه مخاطبان در طراحی سایت ،کسب و کار ،مشتریان هدف و منابعی که در اختیار دارید یا باید در اختیار داشته باشید .باید بدانید به چه رسانه هایی برای اجرای استراتژی های مارکتینگ تان نیاز دارید .
طراحی سایت و وبلاگ خودتان شبکه های اجتماعی مربوط به شرکتتان خبرنامه ایمیلی طراحی سایت ایجاد پست مهمان در طراحی سایت معتبر دیگر نظرات و توصیهای سایر کاربران درباره طراحی سایت شما انجام تبلیغات کلیکی و بنری در طراحی سایت های دیگر انجام تبلیغات ریپورتاژ در طراحی سایت های معتبر دیگر انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی .

برنامه ریزی دقیق برای طراحی سایت

برای اهداف تعین شده در طراحی سایت باید مسیری مشخص شود تا بتوان به اجرایی شدن ختم گردد وبرای اجرا باید برنامه ریزی مشخصی ارایه گردد که لازمه این امر داشتن شناخت کافی واشراف به مسایل موجود است . اجرا و سنجش فاکتورها پس از مشخص شدن برنامه ها درطراحی سایت در مرحله اجرا باید به پیاده سازی استراتژی های تبین شده بپردازیم. می توان نتایج حاصل از برگذاری کمپین های دیجیتال را برسی کرده و رصد کرد که می توان چندین شاخص برای کمپین تعریف کرده و تغیرات آن را حین اجرای استراتژی تحت نظر گرفت .

کنترل میزان ترافیک طراحی سایت

روش های مختلفی برای برسی ترافیک طراحی سایت وجود دارد که به برخی از آنها درباره اصول طراحی سایت اشاره می کنیم. اگر طراحی سایت شما ورد پرسی است می توان از طریق آن به ترافیک هر صفحه دست پیدا کرد. همچنین از طریق ابزارهایی مانند گوگل آنالتیک به برسی وتحلیل بازدیدها وحتی بازدید کنندگان پرداخت . پیاده سازی اصولی پروژه های طراحی سایت که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نحوه ارتباط با کاربران طراحی سایت

اینکه کارباران به طور متوسط ده ثانیه اززمان خود را در طراحی سایت شما سپری می کنند این مسئو لیت را برای شما ایجاد می کند که به نحوه خوبی با آنها در ارتباط باشید وتعامل مناسبی را با آنها برقرار نمایید این ارتباط از طریق مختلف می توانیدبرقرار شود ابتدا باید بتوانیم در این مدت زمان کوتاه پیام کلیدی طراحی سایت خود را به کاربر منتقل کنیم وبهتر است پیام ساده وتاثیر گذار باشد .که به سادگی در چند جمله ابتدایی به کاربر منتقل شود .

عدم استفاده از توضیحات طولانی در طراحی سایت

از به کار بردن توضیحات طولانی بپرهیزیم تصاویر هم در انتقال سریع مطلب در طراحی سایت نقش به سزایی دارند به خصوص در مواردی که توصیف دشوار باشد استفاده از گیف ها وویدئو ها در انتقال منظوردر طراحی سایت تاثیر بسیار زیاد بروی مخاطب خواهد داشت. رنگ ها نیز در القا ی احساسات صحیح به کاربر نقش موثری دارند .باید از رنگ های متناسب با ماهیت طراحی سایت انتخاب شوند.
استفاده نامناسب از رنگ ها و یکدست نبودن طراحی سایت باعث گیج شدن کاربر خواهد شد. استفاده از نظر سنجی تعاملی مستقیم با کاربران را ایجاد خواهد کرد می توانید از نظرات کاربران بهره کافی گرفت وارتباط دو طرفه ایجاد نمود .ایجاد نقشه برای سایت هدف از تهیه نقشه سایت ، ایجاد درک صحیح و آسان برای موتورهای جستجوست که لینک ها و مطالب سایت را برای موتورهای جستجو قابل درک تر می کند این یکی از مهمترین اصول طراحی سایت است.