ابزار های مهم در طراحی اپلیکیشن ios

ابزار های مهم در طراحی اپلیکیشن ios

ابزار های مهم در طراحی اپلیکیشن ios


ابزار های مهم در طراحی اپلیکیشن ios : اگر قصد طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل ios را داشته اید اما به علت هزینه های بالا و وجود محدودیت های زمانی از انجام آن صرفه نظر کرده اید دیگر نگران نباشید چرا که امروزه با گسترش و پیشرفت تکنولوژی ، روند ورود به دنیای اپلیکیشن ها بسیار آسان تر شده است . همان طور که می دانید امروزه با افزایش نرم افزار های گوناگون و دسترسی آسان به آن ها بسیاری از افراد می توانند حتی بدون داشتن علم برنامه نویسی اقدام به طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود نمایند .


ابزار Appery.iO :


این ابزار یکی از ارکان طراحی اپلیکیشن به حساب می آید . با استفاده از این ابراز روند طراحی اپلیکیشن تا حدودی آسان تر خواهد شد . برای استفاده از این ابزار هیچ گونه نیازی به دانلود و نصب آن ندارید و روش استفاده از آن بسیار آسان می باشد . در واقع به کمک این اپ می توانید یک رابط کاربری ایجاد نموده و هنگامی که طراحی اپلیکیشن شما به پایان رسید می توانید آن را در اختیار مخاطبین تان قرار دهید .


ابزار Goodbarber :


در واقع یک محیط نرم افزاری می باشد که این اجازه را به کاربر می دهد تا بدون نیاز به هیچ کدی بتواند انواع اپلیکیشن ها را طراحی نماید . این نرم افزار در بر دارنده ی 9 قالب در رنگ های متفاوت می باشد . علاوه بر این موارد با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت کاملا رایگان یک نمونه ی مخصوص تلفن همراه از طراحی سایت تان را به موازات اپلیکیشن ios خود تان طراحی کنید .


ابزار Mobile Roadie :


این ابزار توانایی پشتیبانی از تمامی عبارات کلیدی ، rss و ... را دارا می باشد به بازدیدکننگان شما امکان گفت گو در فضایی واقعی را می دهد . شما می‌توانید نرم افزار Mobile Roadie را بر روی انواع مختلف دیوایس های هوشمند نصب نموده و به عنوان یک کاربر عادی کیفیت اپلیکیشن تان را مورد بررسی قرار دهید و هم چنین  با اتصال به نرم افزار طراحی شده محتوای مورد نظر تان را  به طور مستقیم به اپلیکیشن مربوطه بیافزایید و آن را به وب سایت یا وب گاه خودتان منتقل کنید .